Bra budgettips?!

Såg att gulliga Zandra hade fixat "egna" nageltippar, tycker att det såg väldigt bra ut och det har fått mig att fundera på att kanske köra en budget variant på bröllopet och fixa naglarna själv, det skulle plånboken verkligen må bra av i dessa dagar. Om nu resultatet blir så fint som Zandras så är det ju bara att köra på, ska köpa mig ett "Gel kit" och testa och se, funkar det så är det ju fantastiskt bra, annars får jag helt enkelt beställa tid på salong och betala, men kör på ett test först helt enkelt. Tack Zandra för "tipset" 

image782image783
Bild: Depend.se

Kommentarer
Postat av: Zandra

ÅÅå :-)
Varsågod, ja men precis det är bara testa och känna sej för. Mitt tips är som sagt att stärka dem lite mer än 3ggt som det står på paketet ;-) Lycka till!!
Kram

2008-04-03 @ 07:04:46
URL: http://lillalallas.blogg.se
Postat av: tusset

Verkligen bra tips! Jag har urusla naglar och behöver all hjälp jag kan få!

2008-04-03 @ 11:14:20
URL: http://alltidvi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0